Soovid osta hulgi?
Helista meile: +372 51 900 330

RÄÄGIME TARNEAEGADEST
 
RÄÄGIME TARNEAEGADEST
 
Olles suhelnud klientidega, siis oleme tähele pannud, et nii mõnelegi on arusaamatu, et miks kauba kättesaamine võtab kohati väga kaua aega. Püüame siinkohal võimalikult lihtsalt selgitada, et miks see nii on. Meie eesmärk (lisaks puhtale, kvaliteetsele ja värsekele toorainele) on pakkuda ka häid hindu, hinnad aga koosnevad mitmest komponendist ja üks väga suur komponent on transpordi hind. Seega, et hoida toote lõpphind võimalikult madalal peab ühe korraga transportima võimalikult suure koguse tooteid. Sellest tulenevalt teemegi partnerite juurest veo ühe korra nädalas. Ikka ainult mõeldes oma klientidele.
 
Praegu lähevad meil tellimused lukku iga esmaspäeva hommikul kell 08:00 ja iga teisipäeva hommikul 08:00. Seejärel kaubad komplekteeritakse ja liiguvad Eestisse. Eestisse jõudes toimub omakorda komplekteerimine ja siis reedel korjab Smartpost kuller kaubad peale ja toimetab pakiautomaatidesse. Tavaliselt saavad kliendid kauba kätte laupäeval.
 
Ja siin nüüd meie murekoht. Need kliendid kes teevad tellimuse teisipäeval vahetult peale kella 08:00 või kelle makse laekub peale seda aega, peavad tõesti ootama 8-9 tööpäeva ja see on ka meie jaoks suur probleem ja me soovime seda muuta, kuid me vajame selleks kriitilist massi tellimusi. Esimesel võimalusel hakkame kasutama uut tarneahela loogikat, nimelt hakkame partnerite juurest tegema 2 korjet nädalas ehk siis tulevikus lähevad tellimused lukku iga teisipäeva hommikul 08:00 ja iga neljapäeva hommikul 08:00. See peaks jätma iga kliendi ooteajaks ca' 4-5 tööpäeva, mis võiks olla meie hinnangul optimaalne. Mõnel nädalal oleme seda saanud juba teha. Kui teeme jälle, siis teavitame sellest meiel lehel olevate abitekstide kaudu. Jah, me anname aru, et selle otsuse taga on suur risk, sest transpordihind toote kohta tõuseb, kuid hingepõhjas loodame, et meie kallid kliendid võtavad selle hästi vastu ja lõpptulemusena saame me suuremal hulgal tellimusi, mis omakorda peaks jällegi pikas perspektiivis transpordihinda ühe toote kohta langetama. Seniks aga palume mõistvat suhtumist.
 
PS! SUURTE TARNEPROBLEEMIDE TÕTTU LOOBUSIME KASUTAMAST DPD JA OMNIVA PAKIAUTOMAATE EESTIS.

(4€). Soovitame igal juhul kasutada SMARTPOST pakiautomaate! Mugavad ja kiired, lisaks ei kimbuta neid talvel külma, ega suvel kuumakraadid. NB! Toimetame kauba TASUTA pakiautomaati kui ost ületab 60€.
 
PS! Kui paki kaal ületab 30 kg, siis ei saa seda pakiautomaati panna ja seega tuleb kohaldada spetsiaalset erivedu rasketele kaupadele, mille tasu on 12 EUR! Eriveo jaoks on eraldi tarnegraafik.

Pakiautomaadid asuvad üle Eesti ja kullerid liiguvad ka üle Eesti, tänu sellele saab ostja valida omale kõige mugavama tarneviisi.


PAKI SAAMINE

Kui pakk on jõudnud pakiautomaati saate te SMS'i koos vajalike juhenditega sellele numbrile mis olite kauba ostmisel "chekout" lehel sisestanud. Pakiautomaadi juures sisestage kood mille saite sõnumiga kasutades puutetundlikku ekraani. Õige hoiukapp avaneb peale koodi sisestamist ja pakk ongi Teie! Pakki hoitakse kapis tavaliselt 7 päeva.

 
KULLERTEENUS EESTIS 6€

Tellitavad kaubad komplekteerime igal neljapäeval ja saadame välja igal reedel. Kaup toimetatakse kätte laupäeviti aadressile mis te lisasite ostu tegemise ajal. Laupäeva hommikul peaksite saama sõnumi paaritunnise ajaaknaga kulleri saabumiset. Kuller helistab tavaliselt 15 enne saabumist. Kullerile on võimalik saata täpsed juhised kauba kättetoimetamise kohta. Kui kaupa ei õnnestu esimesel korral kätte toimetada, siis proovitakse tasuta veel üks kord kaup kätte toimetada või te võite ka valida mõne pakiautomaadi kuhu kaup toimetatakse.

0